donderdag 9 september 2010

Beterschap

Voor de challenge nr 9 van de dewentsblog, heb ik dit beterschaps kaartje gemaakt.
De opdracht is: gebruik zwart, wit en één kleur naar keuze toegevoegd.
Heb er lang over gedaan om dit tot stand te brengen.
Omdat ik meestal condolatie kaartjes maak van zwart/wit papier.
Vanmorgen had ik een idéé, hoe het moest worden.
Dit is de uitwerking ervan.

Papier is van: BoBunny- Unforgettable
Digi plaatje is van: Diny Sprakel
Bloem gemaakt met de Floral pons van: Nellie Snellen
Swirll met een creatables van: Marianne design

Groetjes Joukje

8 opmerkingen:

  1. Hoi Joukje, je kaartje is prachtig geworden.
    Mooi ingekleurd...

    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Joukje,mooi afdrukje,prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hoor, bedankt voor de deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met dit kaartje steek je vast en zeker een hart onder iemands riem. Prachtig gedaan. Leuk dat je meedoet aan de Derwent-challenge.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje geworden en mooi ingekleurd. Bedankt voor het meedoen bij Derwents

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super! Je hebt de challenge gewonnen. Gefeliciteerd met je prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met het winnen van de derwent challenge! Het is ook een hele mooie kaart!
    vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt allemaal,voor jullie leuke reactie's op mijn kaartje.
    Ook nog de challenge gewonnen,dat had ik dus nooit verwacht! Ik bloos ervan!

    lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje